Nytt år, nya möjligheter!

Ja då har 2014 gått mot sitt slut. Vad har hänt under 2014? Hmm, ja du... En massa har ju hänt såklart! Både bra och dåligt. Men just nu fick jag såklart hjärnsläpp haha.
 
Men ja det har väl mest bestått av jobb, vilket är jäkligt bra! Sen så förlovade vi oss, jag å min karl :D Mannen i mitt liv, även fast jag blir sjukt gråhårig på honom ibland, men det är ju ömsesidigt ;) 2014 har varit ett bra år i det stora hela. 
 
2015 ska bli ett mer hälsosamt år, känner att det är dags att ta hand om mig själv! Jag ska visa mer kärlek till dom i min närhet, man kan alltid blir bättre på det :) Ta mig mer tid till mina vänner och ta hand om dom relationerna, är så fruktansvärt dålig på det! Men har nog aldrig vart så dålig på det som under 2014, vilket faktiskt är väldigt hemskt egentligen. 2015 ska blir ett jäkligt bra år, det ska jag se till! :D
 
Den enda som kan se till att ditt år blir vad du vill att det ska bli är du, så gör det! :) <3
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: