Standard

Ja som vanligt så sitter jag på jobbet när jag bloggar :) Känns som att jag har bott på jobbet nu den senaste tiden, så när jag väl har varit hemma så har jag bara velat tagit det lugnt. Helst bara ligga i sängen och pilla mig i naveln :p Är mycket ändringar på jobbet nu och några huvuden korta. Så vi har fått jobba på så gott vi kan. 
 
Barnen kommer i helgen, frågan är bara hur jag ska kunna hämta dom från skola/dagis då vi är utan bil till på söndag... Snacka om att man blir handikappad av att vara utan bil. Sen går det bara en buss i timmen ut till skola/dagis :/ 
 
Och snart åker vi till fjällen :D Gu vad jag längtar. Ska bli så skönt att bara komma bort lite och få spendera 2 dagar körandes på en skoter! Kommer vara sopslut när jag kommer hem haha men de är det värt!
 
Nej nu ska jag leta någon serie att kolla på. 
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: