Äntligen!

Jag beställde "Den stora boken om naturligt glutenfri bakning" av Karolina Tegelaar för evigheter sen. Hade nästan glömt bort den helt, men idag kom den äntligen! :D

Jag älskar att baka men då jag är glutenintolerant så kan det vara ganska svårt att hitta bra recept. Hon som skrivit den här boken är forskare från början. Alla recepten är fria från gluten, mjölk & ägg. Plus att dom flesta recepten också är utan soja, nötter, majs eller baljväxter. Så den passar ju perfekt även till dom som har andra allergier! :D

Sen tycker jag också att det är viktigt att kok/bakböckerna är fina att titta på, och det är den ju ;) ♥
 


Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Den boken har jag och är supernöjd :D Älskar alla recept där i ;D

Svar: Men vad kul! :D Längtar verkligen till jag kan testa dom :)
Victoria Stålhandske

2014-11-10 @ 20:42:01
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: