Så mycket kärlek.

Oj oj oj, vilken dag! 
Myst en massa med mina troll, i tre dagar nu. Dom åkte hem en dag tidigare till sin pappa. Men jag klandrar dom inte, då dom har en liten bebis (lillebror) hemma hos deras pappa. Så självklart vill dom vara där, vilket är helt naturligt! 😊 
Så dom åkte idag på eftermiddagen. Sen kom en gammal, saknad vän hit och hälsade på innan hon drog på fest. Hon bor nu mer i Uppsala, (tror jag det är 😳) så har inte träffat henne på EVIGHETER! Och medan hon var här så kom världens mysigaste 3åring hit och förgyllde våran kväll! Han ska sova över här till imorgon, så får se hur tidigt han väcker mig 😁 
Mysigt att ha en liten här, mina egna monster är ju så stor nu! Min "lilla bebis" är ju 5år, och min "stora bebis" är 9år!! 😩😢 
Nej usch, nu ska jag lägga mig i sängen och slötitta på tv. Innan jag får ångest över hur stora mina monster blivit...

Puss & kram
Ta hand om er ikväll! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: