New in

I februari är vi ett gäng som ska till fjällen. Och på schemat så står det, Skoter! <3 Alla ska ha med sig sin egen skoter, förutom jag haha så jag ska hyra en :) Men nästa vinter så har jag också en egen skoter! Vet redan precis vad jag ska ha, en Polaris Switchback :D
 
Aja jag kom iaf på att jag har ju inge vinerkläder, eller jo men inga som jag kan leka med i snön och som funkar när man ska köra skoter så pass mycket som vi ska då :)
Har inte ens nå kläder som jag kan ha när jag ska leka med barnen i snön, rätt kasst!
Men har länge funderat på att köpa. Och eftersom jag fryser så fruktansvärt lätt så måste jag ha något rejält och som jag dessutom tycker är snyggt. Är rätt kräsen haha :O 
Men gick in på Sledstore som jag har sett att karln har varit inne på, och wow vad snygga vinterkläder/skoterkläder det fanns! Oj oj oj, hade kunnat shoppat ihjäl mig! Hittade allt jag behöver, förutom en mössa, så fryser den här sparven nu då vetta tusan :)
Allt är av märket FXR, endast det bästa duger ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: