Framtidsplaner

Sitter på jobbet i vanlig ordning haha ^^ Har träningsvärk i axlar/armar och lite i benen sen jag å karln hade en liten skoterdejt ;) Medan han brummade runt på sin nya leksak så fick jag låna ett gammelhärk som knappt går att svänga med :) Men det är sjukt kul att köra skoter ändå ;) Men till nästa vinter så ska jag ha införskaffat en egen skoter, som inte är lika gammal som mig :p
 
Ska även börja plugga snart. Behöver bara Svenska 2 och ev Engelska 2, beroende på vilken högskola jag väljer, för att ha en chans att komma in på den utbildning jag vill gå. Ska självklart skriva högskoleprovet också, alltid ett plus i kanten när man skickar in ansökan ;) Iaf så ska jag börja med att läsa Svenska 2, då man inte kan läsa den på distans, men man kunde få ett lite "anpassat" schema om man jobbar. Tror jag tänker läsa Engelska 2 också även fast det inte behövs, men känns som att det ökar chanserna för att få en plats i utbildningen.
Ååå, känner mig skit taggad till att börja plugga lite igen!! :D
 
Nej nu ska jag kolla klart på dom sista avsnitten av Greys Anatomy.
Puss <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: