Drömmer mig bort

Hur bra jag än trivs med mitt jobb som personlig assistent så längtar jag ändå lite till ett jobb där man inte jobbar skift, man är ledig på helger, röda dagar. Där man kommer hem på eftermiddagen/kvällen och äter middag med familjen. Får sova i sin egen säng, men sin/sina kuddar och täcke, bredvid den man älskar. Skulle vara så underbart! Nästan som semester :)
 
Men samtidigt så vill jag jobba med människor... 
Kanske ska ta mig i kragen och plugga upp lite betyg så jag får högskolebehörighet, och kanske läsa till förskolelärare. Har ju faktiskt vikat på förskola förut och trivdes riktigt bra med det!
 
Ska nog kolla vad det är jag behöver plugga upp och sen läsa en kurs i taget, helst på distans så jag kan jobba som vanligt medan, vägrar ta studielån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: