En ständigt återkommande fråga...

Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig i frågan om det är rätt eller fel att lägga ut bilder på sina barn på sociala medier. Jag själv lägger ut bilder både på Facebook och Instagram. Har även lagt ut på tidigare bloggar jag haft. Man vill ju visa upp sina små troll för hela världen men samtidigt så kan man inte be om deras tillåtelse (Inte småbarn iaf). Det kan ju faktiskt vara så att barnet/barnen inte alls uppskattar det när dom blir äldre. Jag har börjat tänka på det mer och mer nu på senare tid... Lägger inte ut lika mycket bilder på dom nu som förr (facebook, instagram), och har bestämt att jag tänker inte lägga ut bilder på deras ansikten här, inte heller nämna deras namn. Just för att jag känner att jag vill respektera dom och deras integritet, dom är trots allt en egen individ med egna tankar och åsikter. Sen känns det tryggare på något vis :)
 
Vad tycker ni, är det rätt eller fel? :)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: R

Helt rätt!

Svar: Det tycker jag med :)
Victoria Stålhandske

2014-11-19 @ 19:20:48
URL: http://beckafle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: